| داسـتـــان مــــــا | OUR STORY |

مواضع ما

ریسانی در برخورد با رخدادها و شرایط پیش رو دائما در حال اتخاذ تصمیمات متناسب با نیازمندی‌های مشتریان و پارتنرهای تجاری خود است.

در این ساختار تغییرات بصورت مهندسی سازی طی جلسات مبنی بر اطلاعات استخراج شده مورد بررسی تیم‌های مربوطه قرار گرفته و تصمیمات بر اساس آنها گرفته می‌شود. مواضع ریسانی در برخورد با مسائل پیش رو، با در نظر داشتن اصول حفظ و افزایش مشتریان و روابط تجاری تدوین و اجراء می‌گردد.

رعایت انصاف و در نظر داشتن حقوق مصرف کننده در این موضوعات بطور دائم مورد توجه کارگروه‌های مصوب کننده مواضع ریسانی است.

اصل راهبری

اصول راهبری امور در ریسانی بیش از یک فرآیند را شامل می‌شود. این اصول در خصوص امور جزئی و کلان تدوین و به روز رسانی می‌گردد.

ارکان تشکیل دهنده اصل راهبری به 10 مورد توسعه یافته خلاصه می‌شود.

  • روش‌های مکانیزه
  • پایداری سیستمی
  • بازبینی روش‌ها
  • تحلیل اطلاعات
  • کارگروه‌های تخصصی

تنها بخشی از این موارد مهم در ریسانی است.

موفقیت‌ها

مسیر پر فراز و نشیب ریسانی  دستاوردهایی برای این مجموعه به همراه داشته که در ادامه بخشی از این دستاوردها آورده شده است:

  • کسب مقام ……
  • دریافت جایزه …..
  • جذب نیروی کار بومی ….
  • جذب … سهم از بازار پوشاک
  • همکاری با …
  • بکارگیری…. نیروی کار متخصص
  • ….

کسب این دستاوردها بلاشک مرحون حمایت‌های شما مشتریان عزیز و توجه و دلسوزی مسئولین این شرکت در جایگاه‌های شغلی حیاتی و عمومی در ریسانی است.

مسیر ما

اگر بخواهیم مسیر پیموده شده در ریسانی را بصورت خلاصه در یک نگاه بررسی کنیم می‌توان گفت:

تولید پوشاک با استفاده از روش‌های سنتی و بصورت خرد، در مراحل ابتدایی مسیر ما بوده و این نقطه شروع با گذراندن چندین نقطه عطف در حال حاضر ما را تبدیل به یک مجموعه صنعتی تولید کننده پوشاک بانوان در ایران نموده است. پیمودن این مسیر همزمان با ارتقاء تکنولوزی در این صنعت همراه بوده و همچنین از موارد تاثیر گذار مهم افزایش درخواست بازار مصرف در خصوص کیفیت و کمیت محصولات این حوزه است. فضای رقابتی و واردات کالاهای با کیفیت خارجی ما را بر آن داشته تا در این مسیر رقابتی همواره به عرضه پوشاک متناسب با نیاز واقعی بانوان عزیز کشورمان در تلاش باشیم.

در این راه، سرمایه گذاری‌های پر ریسک در نقاط عطف بر پایه تحلیل های پیشرفته و همچنین اطلاعات بازار انجام شده و همواره بر این اصل تلاش شده. همینک ما در حال گذر از ساختارهای کهنه در تولید پوشاک بر مبنی طرح های تکراری و نا مناسب برای فرهنگ و سبک زندگی بانوی ایرانی هستیم. امروزه در تلاش هستیم تا با ارائه طرح های متنوع و منطبق با سبک زندگی در ایران محصولات جدید و با کیفیت بیشتری را معرفی کنیم. ما معتقدیم افزایش آگاهی مصرف کننده ایرانی در ادامه تولیدکنندگان پوشاک را با چالشهای طرح و پارچه مواجه خواهد نمود، بر این اساس به دنبال ارائه طرح هایی نوین در بین محصولات جدید خود هستیم.

طرح‌های متنوع پوشاک زنانه

منطبق با فرهنگ و نیاز حقیقی بانوان ایران

تاریخچه ریسانی

گامهای اساسی که در طول سالهای گذشته برداشته شده به ترتیب زیر قابل بازنگری هستند:

  • ایده اولیه و برپایی در سال 1390
  • تحلیل حقیقی بازار مصرف در سال 1394
  • افزایش محصولات و خدمات در سال 1397
  • تشکیل سازمان ریسانی در سال 1401

گروه صنعتی تولید پوشاک بانوان

هدفگذاری ما در ابتدا با انجام تحقیقات و تحلیل بازار در ایران انجلم شده است. ما معتقدیم با افزونگی جمعیت در کشور و کاربران حرفه‌ایی پوشاک مواجه هستیم.

پاسخگویی به این میزان از درخواست و همچنین تنوع مدل و پارچه از طریق یک مجموعه تولیدی کوچک و یا یک کارگاه امکانپذیر نیست. لذا بر آن شدیم تا همراستا با نیاز واقعی بازار، کسب و کار خود را متولد کنیم.

داستان ریسانی

ما در ابتدا تنها ایده اولیه احداث یک واحد تولیدی پوشاک بانوان را داشتیم. برای این کار مطالعات بسیاری انجام دادیم و تجربیات خبرگان این حوزه رو تحلیل کردیم.

روی کاغذ بسیار ساده بنظر می‌آمد و رویای زیبایی بود! اما قبل از اینکه دست به کار بشیم تصمیم گرفتیم بررسی‌های بیشتری انجام بدیم….