ریسانی در برخورد با رخدادها و شرایط پیش رو دائما در حال اتخاذ تصمیمات متناسب با نیازمندیهای مشتریان و پارتنرهای تجاری خود است.
در این ساختار تغییرات بصورت مهندسی سازی طی جلسات مبنی بر اطلاعات استخراج شده مورد بررسی تیمهای مربوطه قرار گرفته و تصمیمات بر اساس آنها گرفته میشود. مواضع ریسانی در برخورد با مسائل پیش رو، با در نظر داشتن اصول حفظ و افزایش مشتریان و روابط تجاری تدوین و اجراء میگردد.
رعایت انصاف و در نظر داشتن حقوق مصرف کننده در این موضوعات بطور دائم مورد توجه کارگروههای مصوب کننده مواضع ریسانی است.
اصول راهبری امور در ریسانی بیش از یک فرآیند را شامل میشود. این اصول در خصوص امور جزئی و کلان تدوین و به روز رسانی میگردد.
ارکان تشکیل دهنده اصل راهبری به 10 مورد توسعه یافته خلاصه میشود.
تنها بخشی از این موارد مهم در ریسانی است.
مسیر پر فراز و نشیب ریسانی دستاوردهایی برای این مجموعه به همراه داشته که در ادامه بخشی از این دستاوردها آورده شده است:
کسب این دستاوردها بلاشک مرحون حمایتهای شما مشتریان عزیز و توجه و دلسوزی مسئولین این شرکت در جایگاههای شغلی حیاتی و عمومی در ریسانی است.
اگر بخواهیم مسیر پیموده شده در ریسانی را بصورت خلاصه در یک نگاه بررسی کنیم میتوان گفت:
تولید پوشاک با استفاده از روشهای سنتی و بصورت خرد، در مراحل ابتدایی مسیر ما بوده و این نقطه شروع با گذراندن چندین نقطه عطف در حال حاضر ما را تبدیل به یک مجموعه صنعتی تولید کننده پوشاک بانوان در ایران نموده است. پیمودن این مسیر همزمان با ارتقاء تکنولوزی در این صنعت همراه بوده و همچنین از موارد تاثیر گذار مهم افزایش درخواست بازار مصرف در خصوص کیفیت و کمیت محصولات این حوزه است. فضای رقابتی و واردات کالاهای با کیفیت خارجی ما را بر آن داشته تا در این مسیر رقابتی همواره به عرضه پوشاک متناسب با نیاز واقعی بانوان عزیز کشورمان در تلاش باشیم.
در این راه، سرمایه گذاریهای پر ریسک در نقاط عطف بر پایه تحلیل های پیشرفته و همچنین اطلاعات بازار انجام شده و همواره بر این اصل تلاش شده. همینک ما در حال گذر از ساختارهای کهنه در تولید پوشاک بر مبنی طرح های تکراری و نا مناسب برای فرهنگ و سبک زندگی بانوی ایرانی هستیم. امروزه در تلاش هستیم تا با ارائه طرح های متنوع و منطبق با سبک زندگی در ایران محصولات جدید و با کیفیت بیشتری را معرفی کنیم. ما معتقدیم افزایش آگاهی مصرف کننده ایرانی در ادامه تولیدکنندگان پوشاک را با چالشهای طرح و پارچه مواجه خواهد نمود، بر این اساس به دنبال ارائه طرح هایی نوین در بین محصولات جدید خود هستیم.
گامهای اساسی که در طول سالهای گذشته برداشته شده به ترتیب زیر قابل بازنگری هستند:
هدفگذاری ما در ابتدا با انجام تحقیقات و تحلیل بازار در ایران انجلم شده است. ما معتقدیم با افزونگی جمعیت در کشور و کاربران حرفهایی پوشاک مواجه هستیم.
پاسخگویی به این میزان از درخواست و همچنین تنوع مدل و پارچه از طریق یک مجموعه تولیدی کوچک و یا یک کارگاه امکانپذیر نیست. لذا بر آن شدیم تا همراستا با نیاز واقعی بازار، کسب و کار خود را متولد کنیم.
ما در ابتدا تنها ایده اولیه احداث یک واحد تولیدی پوشاک بانوان را داشتیم. برای این کار مطالعات بسیاری انجام دادیم و تجربیات خبرگان این حوزه رو تحلیل کردیم.
روی کاغذ بسیار ساده بنظر میآمد و رویای زیبایی بود! اما قبل از اینکه دست به کار بشیم تصمیم گرفتیم بررسیهای بیشتری انجام بدیم….
الزام برآورد نیاز حقیقی مشتریان، ما را بر آن ساخته تا در شناخت قومیتها، فرهنگها، اعتقادات و رسومات گوناگون کشور عزیزمان ایران تلاش کنیم و با کسب اطلاع از سبک زندگی بانوی ایرانی، در پی تولید و عرضه پوشاک مناسب و با کیفیت، بهدست هنرمندان این مرز و بوم باشیم. تمامی مراحل طراحی، مدلسازی و تولید این محصولات در داخل کشور انجام میشود. ریسانی یک دستآورد کاملا بومی به همت مردم ایران زمین است.
خرید اینترنتی آسان و سریع از مجموعه محصولات تولید شده در گروه تولید پوشاک بانوان ریسانی بر روی آدرس www.rissani.ir از ابتدای سال 1402 برای تمامی ایرانیان داخل و خارج از کشور فراهم شده است. این پایگاه اینترنتی علاوه بر فروش مستقیم محصولات تولید شده، اقدام به ارائه خدمات تخصصی مجموعه ریسانی مینماید. همچنین با هدف ارتقاء سطح دانش عمومی در خصوص مُد و سلامت، بخشهای مجله و آموزش در این وب سایت قابل دسترس است. ما همواره در تلاش هستیم تا با افزایش کیفیت خدمات آنلاین، پوشش و پشتیبانی هر چه بهتر را ارائه نماییم.
تمامی حقوق این پایگاه اینترنتی برای شرکت صبا پوش تجارت ایرانیان محفوظ است.
Made By RISSANI Information Technology Team, IR-Tehran, ©Rissani 1402