| دربـــاره مــــــا | ABOUT US |

سخن مدیرعامل

بدیهی است تأمین نیاز داخل کشور، کاهش واردات، افزایش صادرات، کاهش هزینه‌های سربار و دستیابی به یک قیمت مناسب برای تولید کالایی با کیفیت مستلزم برنامه‌ریزی و دقت عمل هر مجموعه تولید کننده‌ای می‌باشد؛ این اصول در شرکت صبا پوش تجارت ایرانیان به مدد تخصص و تجربه و همچنین نگاه ویژه این گروه به تأمین نیاز بازارهای داخلی و خارجی به شکل مطلوبی محقق شده و همچنان در تلاش است تا در این مسیر گامهای رو به جلو و هوشمندانه‌تری را بردارد.

مدیر عامل – محمدیان فرد

از گذشته تا اکنون

فصل رویایی
1390
ما در ابتدا تنها ایده اولیه احداث یک واحد تولیدی پوشاک بانوان را داشتیم. برای این کار مطالعات بسیاری انجام دادیم و تجربیات خبرگان این حوزه رو تحلیل کردیم.

روی کاغذ بسیار ساده بنظر می‌آمد و رویای زیبایی بود! اما قبل از اینکه دست به کار بشیم تصمیم گرفتیم بررسی‌های بیشتری انجام بدیم.

سئوال این بود: کارگاه تولیدی لباس، یا گروه صنعتی تولید کننده پوشاک بانوان ؟

فصل رویایی
تصمیم بهاری
همه چیز بیانگر این بود که:

خواسته‌ها و اهداف ما برای تاسیس گروه صنعتی تولید کننده پوشاک بانوان مناسب هست…

تجربه کافی را نداشتیم، و تصمیم گرفتیم تا تجربه‌های بسیاری بدست بیاریم.

پروژه ریسانی با تصمیم و همت تیم ۵ نفره جوان، پر تلاش و متعهد در بهار سال ۱۳۹۰ کلید خورد

تصمیم بهاری
خواب زمستانی
1394
پارچه، خرجکار، دوخت، خیاط، طراح لباس، دستگاه بُرش پارچه، مدل، مانکن و ….

اینها دیگه دغدقه اصلی نبود. البته که ما فکر میکردیم اگر این موارد حل بشن دیگه هدف‌ها قابل روئیت هستند.

اما اینچنین نبود و تازه از خواب بیدار شده بودیم…

خواب زمستانی
شُمـــــــا
درسته که با گذشت چهار سال سخت و طاقت فرسا، تیم کوچک ما حالا دیگه بیش از ۳۵ عضو فعال، چند اتاق و یک کارخانه کوچک داشت!

اما واقعیت این بود که تازه متوجه شدیم که رسیده‌ایم به مسئله اصلی

یعنی شما، بلـــه خود شُمـــا

شُمـــــــا
کولاک و طوفان
1397
هر لحظه بیشتر مشخص می‌شد که شُما مهمترین عضو ما هستید.

با طوفانی شدید از فهرست نیازها، سلیقه‌ها، رنگ‌ها و مدل‌های مد نظر شُما هر لحظه روبرو بودیم.

کولاک و طوفان
چرخ‌ها برای که به چرخش در‌می‌آیند؟
و این حقیقت بود. ما تصمیم گرفتیم به شُما گوش بدیم.

برای برآورد کردن خواسته‌هاتون باید علم، دستگاه‌ها، نیروها، ساختارها و خیلی از موارد رو ارتقاء می‌دادیم. فضای بیشتری نیاز بود:

شروع به ساختن کرده‌ایم

تجهیزات جدید نیاز بود:

سرمایه گذاری و خریداری کرده‌ایم

دانش بیشتر نیاز بود:

آموزش و انتقال تجربه و دانش را پایه گذاری کرده‌ایم

سرعت بسیار زیاد برای حل مسئله نیاز بود:

فرآیندها را پایه‌گذاری کرده‌ایم

بخش‌های اداری و اجرایی بیشتر نیاز بود:

ساختارهای سازمانی را بنا نهاده‌ایم

…..

چرخ‌ها برای که به چرخش در‌می‌آیند؟
خانواده ریسانی
1401
حالا ما یک خانواده‌ایم با بیش از ۵۰۰ عضو که به بهانه شادمانی و رضایت شُما در یک کارخانه بزرگ، بر اساس دانش، و با بکارگیری کارشناسان و تجهیزات پیشرفته، پوشاک بانوان برند ریسانی را تولید می‌کنیم
خانواده ریسانی
گروه صنعتی تولید کننده پوشاک بانوان ریسانی
امروز بیش از هر زمان دیگر به رویای خودمان نزدیک شده‌ایم، هرچند در این مسیر متوجه شدیم آنچه که رویای ما بود، بسیار فراتر از این لحظه است.

ما هنر مهندسی لباس را بر اساس ویژگی‌ها و هندسه اندام بانوی ایرانی در طراحی محصولاتمان مورد توجه قرار داده‌ایم. همواره در جریان تولید محصولات، دستگاه‌ها و تجهیزات تخصصی معتبر را به خدمت گرفتیم تا آنچه سلیقه مشتریان پُر‌مهرمان است، لحظه به لحظه با استفاده از برترین تکنولوژی روز و با دقت بسیار زیاد از نقطه نظر کیفی و کمی برآورده شود.

به امید رویایی بزرگتر در ادامه گام برخواهیم داشت…

گروه صنعتی تولید کننده پوشاک بانوان ریسانی

ماموریت

ماموریت ما در بازار ایران، شتاب بخشیدن به تولید پوشاک با کیفیت از طریق بکارگیری تکنولوژی و مهارت بصورت همزمان تعریف می‌گردد. این مهم با در نظر داشتن فرهنگ‌ها، سلایق و پیش بینی نیازهای حقیقی بطور دائم و بدون وقفه در مجموعه ریسانی مورد بررسی متخصصین حوزه طراحی و تولید پوشاک قرار می‌گیرد.

چشم انداز

خلق بهترین کمپانی کاملا مکانیزه تولید پوشاک بر پایه دانش (دانش بنیان) در کشور ایران و تولید محصول با درجه کیفی بالا برای رقابت با محصولات خارجی و پوشش دهی تخصصی نیازهای مصرف کنندگان داخل و خارج از کشور.

ارزش‌های بنیادین

  • پایبندی به اصول و اخلاق حرفه ای و تخصصی.
  • مسئولیت پذیری، نقدپذیری، گشاده رویی و ادب.
  • ارائه کیفیت برتر، بهره گیری از نیروی انسانی نوآور با توان ارزش آفرینی منحصربه فرد.
  • ارتباط موثر و مستمر با مشتریان به عنوان سرمایه های اصلی سازمان.
  • بهره گیری از دانش روز حرفه ای همراه با به کارگیری فن آوری و تکنولوژی پیشرفته.
  • اخلاقگرایی در قبال همکاران و رقبا، پاسخگویی موثر در قبال مشتریان و ارزش آفرینی در قبال سهامداران.
  • تعامل سازنده و مستمر با تامین کنندگان صاحب صلاحیت و برتر داخلی و خارجی.
  • رعایت نظم، انضباط و پیراستگی محیط کار و آراستگی.

گواهینامه‌ها و تاییدیه‌ها

  • عضویت در اتحادیه ….
  • لوح تقدیر ….

گروه مشتریان

گروه صنعتی تولید کننده پوشاک بانوان ریسانی مشتریان خود را در گروه‌های زیر دسته بندی می‌نماید:

  1. مصرف کننده نهایی محصولات (بانوان ایران زمین)
  2. منابع انسانی شرکت‌ها، ارگان‌ها و کسب و کارهای خرد و کلان.
  3. فروشندگان و فعالان حوزه پوشاک
  4. برند‌ها و مجموعه‌های زنجیره‌ایی پوشاک
  5. بازرگانان و شرکت‌های فعال در بخش صادرات

پیشنهاد ما

با هدف توسعه و افزایش هر چه بیشتر کیفیت خدمات و محصولات صنعت پوشاک در کشور ایران، ما به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم تا با حمایت از محصولات تولید شده بومی در کشور امکان رشد و ترقی هر چه بیشتر این صنعت را پایه گذاری نمایید. طبعتا با افزایش استقبال شما گرامیان از تولید کننده داخلی، مجموعه فعالان این بخش از صنعت نیز خود را موظف به پیشرفت روز افزون و پاسخگویی به درخواست و نیاز حقیقی شما عزیزان می‌دانند.

بخش‌های سازمانی

واحد سازمانی آدرس پست الکترونیکی اطلاعات تماس
روابط عمومی [email protected]
مدیریت [email protected]
تولید محصولات [email protected]
فروش محصولات [email protected]
پشتیبانی مشتریان [email protected]
فناوری اطلاعات و ارتباطات [email protected]
اداری [email protected]
مالی [email protected]
منابع انسانی [email protected]

ارتباط مستقیم با مدیریت

شما همراه گرامی؛

می‌توانید از طریق ارسال مستقیم ایمیل به آدرس پست الکترونیکی [email protected] و یا استفاده از فرم زیر بصورت مستقیم با مدیریت مجموعه ریسانی در ارتباط باشید.

نام و نام خانوادگی *
آدرس ایمیل *
موضوع درخواست *
متن توضیحات *